zondag 2 november 2008

Huidige projecten

Even een snelle over wat er nu gebeurt in Studio Niels:

- Better Lives, mijn zielige ballad, is bijna af. Ik wacht op een goeie dag om hem in te zingen, want het nummer is nogal pittig om te zingen. Als het zover is komt hij op mijn MySpace.

- Mijn lied over Bokito wordt meer dan een jaar na dato alsnog opgenomen. Misschien is hij over een jaar nog steeds leuk. Hij zit nu in de opneemfase. Verschijnt vanzelf op MySpace.

- Het lange nummer (werktitel Seven Virtues) staat in de wacht om te worden ingezongen. Ook geen makkelijk project, om voor de hand liggende reden. Ik denk dat dit nummer wat te lang wordt voor MySpace.

- Ik werk aan een Nederlandstalig nummer over het jaar 2012, het jaar waarin volgens de Maya-kalender de wereld vergaat. Deze zit nog in de schrijffase.

Niels

Geen opmerkingen: