donderdag 30 oktober 2008

Bandjesavond

Ik heb afgelopen dinsdag opgetreden voor een man of vijftig in het Platformtheater! Ik speelde op de bandjesavond van STUFF, de studievereniging van Filosofie.

Ik denk dat dit mijn meest geslaagde solo-optreden was tot nu toe, ondanks dat ik bij Tomatoes m'n toetsenpartijen verprutste... Zoals verwacht viel het Nederlandstalige werk iets meer in de smaak. Bij "Ik Doe Het Lekker Toch" begonnen de mensen zelf mee te zingen, een gegeven dat ik natuurlijk ten volle uitbuitte!

Dit was vreemd genoeg het live-debuut van Tomatoes, een nummer dat inmiddels al wel een paar jaartjes oud is. Opgeluisterd met een kazoo-solo, die met een klein applausje werd begroet.

Setlist:
Who You Are Today
Tomatoes
Better Lives
Bokito Blues
Ik Doe Het Lekker Toch


Iedereen die erbij was: bedankt. Ik laat het weten als ik weer ga spelen. Ondertussen werk ik aan mijn hoogwaardige demootjes!

Geen opmerkingen: